2018. aug 28.

Rólam...

írta: boldoganya
Rólam...

Tárcza-Pap Judit vagyok. Boldog. Anya. Coach. Anyacoach.

profil.png

Egy kétgyerekes anyuka vagyok (azon szerencsések közül, akinek összejött a vegyes páros, egy lány-egy fiú), aki boldog. Nem az a „rózsaszín felhőben lépkedő, pillangókat kergető” boldog típus. Inkább az a hétköznapi fajta, aki küzd, sokszor fáradt, gyakrabban türelmetlen és kiabálós, mint szeretne, de naponta sokszor hálás típus.

Sokat dolgoztam, néha küzdöttem is azért, hogy boldog legyek. Nem a nagy dolgokért, hanem a hétköznapokért. Azért, hogy ne legyek fásult, ha ne felejtsem el, hogy a boldogság alapjait a hétköznapok adják. Sokszor veszítettem, vesztem és fogom is elveszíteni az egyensúlyomat, de eddig még mindig sikerült újra megtalálnom. Mostanában egyre többször alkalmazom a pozitív pszichológia eredményeit saját életemben és ügyfeleim körében, és az eredmények, mit is mondhatnék, nagyon pozitívak. Egyre tartósabbak az egyensúlyi állapotok, és egyre több a pozitivitás az életemben, és az ő életükben is.

Remélem neked is menni fog, ebben segítek a gondolataimmal, tapasztalatommal, mint boldog ember, mint anya, mint pozitív pszichológiát alkalmazó coach.

Szakmai múltam:

2013-ban kezdtem a készség- és személyiségfejlesztéssel nem csak résztvevőként foglalkozni. Először belső vállalati trénerként valaki más programját tartottam, majd

2016-2017-ben saját fejlesztésű tréningeket tartottam egy társammal együtt, mely Boldogság és Stílus néven futott.

2014 óta foglalkozom coachinggal, jelenleg egy Alkalmazott Pozitív Pszichológiára Épülő Nemzetközi Coach képzésen veszek részt.

Kövess, olvasgass, kérdezz, kommentelj. Ha van kedved nyilvánosan, ha nincs, akkor privátban.

Van egy Facebook oldalam (Boldog Anya), és egy zárt csoportom, ami Boldog anyák hétköznapjai néven fut, ott olyan anyukákkal találkozhatsz, beszélgethetsz, akik szintén küzdenek a hétköznapokkal, de úgy döntöttek, hogy több pozitivitást szeretnének az életükbe, és én rendszeresen hozok nekik tippeket, öleteket, kihívásokat, amiken keresztül mindenki tud fejlődni és napról napra egyre több jó dolgot megtapasztalni.

profil2.png

Szólj hozzá

rólam coach tréner ezvagyokén anyacoach boldoganya pozitívpszichológia